Sunday, August 24, 2008

happy 23rd to faiz

HAPPY BIRTHDAY TO MOHD FAIZ ANUAR,在籍番号T05E227F;p*pachi2*

ramai tol anak2 kelahiran bln8 ni,hehe..nway,he`s ma coursemate kt niigata university ni,smp zaiseki bangou die pn aku blh hapal,sbb ape?slalu monteng n aku yg mulia ni la yg kne tandakan kedatangan tuk die(^__^)so,smpena thn last kt cni,aku menghadiahkan sebiji kek yg hampir xjadi tu tuk ko,hehe tp rase ok kan(bak kata korg la)

itu smlm punya cite,surprise party sec kecil2an kt umah die..sbg tnd menghargai jasa ktrg,die dgn kurang relahati nye open table tuk sakibaki ahli niigata ni...thanx faiz!!
ahli tetap niigata^__^

to faiz...
happy birthday again!
may Allah bless ya..
kurang2kan la sifat berfikir-sugi ko tu,haha!
研究卒業までがんばろうぜ!
moga2 kamu dimurahkan rezeki lg n dpt blnja aku lagi,ngehehe~~!
dedicate 2 u(sweet kan aku?;p)


p/s:perut kenyang,hati riang,mata ngantukss,zzzZZZzzzZZ...!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...