Thursday, April 2, 2009

saje je buat aku emo

emo 1:
di pavilion
time tunggu mr.bf kuar toilet tetibe ade mamat gatal ni dr jauh mcm pandang aku je,aku da perasan da,trus aku bt2 masuk kedai baju,skali kuar die ade lg.aku da cuak,dhla pakai spek hitam,huh bajet macho ah tu,aku trus jalan2 smbl buat2 kol org,hoho skali tetibe die lalu sblh aku,hyee awakkk,euuwwwwwwwwwww geli!takut!xsuke!!suara dahla ala2 berbisik gtu..then,bile die nmpk ajiz ngan aku,pandailak menyorok kat tepi butik tu smbil intai2 kitrg,eii takut,kalaula aku srg2 semalam...

emo2:
jusco equine park
pekerja2 jusco sengal;
"hye awak...."
"baju biru kasut pink tu awekk aku"
"kasut pink tu...."
hey!sukaati aku la aku nk pakai kasut pinkterang menyala dgn baju hijau jadi macha pon(bkn macha aaj ok),sebookk je nk perli2 akula tu..eii rimas tul org2 yg xde kerja len ni,cuba duk diam2 buat kerja xbleyh ke??!aku jahit jugak mulut tu,huh!dhla ckp kuat2,malu akuuu,budus!huhu


mybe bnd ni perkara biasa je ek kt mesia?but stilll cik fini xsukee la,like smlm,ktrg naik lrt,dalam lrt tu,kt dpn ktrg ade minah ni ngn mamat india ke bangla xsurela,tgh borak2 benda2 yg "nk trun kt mane,slalu ke naik lrt?bla3"mengoratnye type,ishh dhla last sblm kuar tu,minah ni ckp,"okla,nnt jmp lagi kalau naik sama tren",errkk perlu ke peramah smp cmtu?dhla minah tu tukar train sama cm ktorang,then time nk masuk tren len tu,train tu mcm org sesak skit,pastu die mcm terlanggar2 my bf,then gedix2 ckp,eh2 terlanggar2 lak,eihhhh ade je nk kene lepuk ngan aku minah ni,pastu dlm train tu,kitrg kt pintu tren,die kt blkg skit,but still blh nmpk die through cermin pintu tu kn,minah tu mcm sekejap2 pandang kitorg,aku ape lg,makin menggedik la ngn ajiz,hoho saje jeee,bluwerkk:D



sekian emo fini yg jarang2 fni luahkan,hihi..takecare,gudnaito!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...