Saturday, September 26, 2009

many2 congratulations to u fren!

hari ni kawan baik saya da bertunang!!
sepatutnya diorg ni xperlu bertunang,trus kawen je ha,da bercinta hampir bape taun ek korang?tahun ke-6 kan kan?
kawan saya ni sgt setia orgnya,xpernah pn sy dgr die ade skandal ngn mane2 jejaka selain abg Z pojaan hati die 2,haha!
die selalu nasihat saya jgn buat hal,jangan buat hal,sebab die tau saya nakal tp baik orgnya,hihihi nnt die da nak kawen,saya baru terkedek2 nk bertunang agaknye time tu,haishhh ni saya rase tercabar nk kawennn jgk!to u-know-who-u-are,ehem2 i da ready ni,hak2!


ha ni la kawan yg saya maksudkan tu....santek orgnya,ni blm gambar mekap tebal time bertunang lg ni,xsbr haku nk tgk!haha...


k baity atau nama glam nye kus,selamat bertunang wei,sorry xdpt dtg,tp aku promise nnt ko kawen nnt aku akn mntk cuti awal2 k^^hihi semoga berbahagia!


*gmbr dicurik dalam fb nye,tu gmbr pg cun r aku rs,haha!mntk halal ye kus,maaf zahir batin:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...