Monday, November 2, 2009

happy birthday mama!

hari ni ulangtahun mama yg ke 56,selamat hari jadi mama!
anakmu doakan semoga mama dipanjang kan umur,dimurahkan rezki,
diberi kesihatan yang baik2 aja,sentiasa look forever young,hehe syg mama!
w/pon permulaan hari yg x baik pg td,bgn2 je tgk pintu umah ternganga luas,bedebahnye pencuri!seb bek die xsmpt masuk bilik aku..
dhla smlm tido bilik mama,sebab papa p kl..dgn jam nye aku cmpak kt katil je,tpon tg charging,laptop tersengih kt meja ni,haihh alhamulillah,die sempat masuk blk sebelah akuje,habis duit ssimpanan adik aku,pastu jam yg aku beli kt nihon(huk3 syg!),pastu kasut2 selipar pon smpt die curik gk,tp yg lelaki nye jela,yg pmpuan die xpandang pon,hoho safe~~

seb bek abg aku balik kerja kol 4 pg tu,agaknye die dlm umah time tu,tgh menyorok agakye,sbb elok je abg aku ttp pintu bilik die,tetibe bunyi cm benda jatuh tp sgt kuat.so aku assume mst time tu die br pas terjun dr tingkap tu sbb abg aku ade nmpk cm bayang org kt luar umah tu,eiii tp aku mmg xle jd saksi lsg ar sbb lsg xsdr pape,haha sgt xguna kan..
mama plak ade terjaga kul 2 lbih cmtu,mama bkk pintu bilik skit,pastu mama g toilet jap,bile kuar dr toilet,tgk2 pntu blk tu tertutup,haishhh aku assume lg mst time tu die ade luar la tu,die yg tlg ttp balik pintu tu,takut kantoi die kt luar,huhu logic x?
ichiyou da report police td,police pn da dtg tgk,hebat gile pencuri tu,die boleh kuar dr tingkap kaca yg kecik tu,ala yg tuk laluan tuk angin masuk tu,cmne die terjun pn aku xtau..tp yg lg heran cmne die masuk,eiii takut!
k,tamat kisah pencuri bedebah itu..

masuk cite sdikit seronot,harini secara rasminya cikfin guna p1 wimax,bye2 streamyxsux!
so far,okla,cuma signal x kuat sgtla kt bilik blkg ni,blm jmp tmpt strategic lg kot...
tp okla nk bndgkan ngn streamyx tu kan...
apepon..
korang bile lagi mau POTONG???(^_______^)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...