Friday, March 2, 2012

untitled

akhirnya ku pilih nak tulis blog ni setelah xde org nak dgr bebelan ku..
sorang2 kat kansai airport menunggu flite yg delay 2 Jam!
dhla aku sampai 10jam awal,ditmbh lg delay 2jam,srg2 mati kutu kt epot nie..
tapi td sampai2 sempatla ph rinku premium outlet carik baju tuk anak2 buah kesayanganku,hrp2la muat..
oh harini jugak dpt satu berita yg amat menggembirakan ku..
tgh dlm toilet td tetibe manager company aku interbiu td call tny ble blk mesia n dtg cni balik..
ku ckp dtg cni 17hb n hrtu ade ckp klo dpt keje nk start april nanti..
sekali tanpa pendahuluan kata2 tahniah trrus ckp saya nak awak masuk keje 19hb jam 830 pg tuk tolong org US apetah..
aku kt dlm jamban tu trus hait2,haha rs cm xpercaya pn ada..
alhamdulillah syukur sgt2,berkat doa mamapapa dan jugak my MIL,ku diberi peluang jd engineer lg sekali..
on 2nd thot,sgt tkut sbnrnya sbb responsibilities kalini mcm sgt berat je ku rs,totally new experience,lsg xde relate dgn previous job,kalini btul2 dlm major aku E&E n guna AutoCad,ku lsg xde xperience on that thing kcuali ade bljr CADpAC skit2 time keje dlu..
harap2 la ku blh catchup dgn secepat dan sebaik mungkin dan xkan kecewakan manager yg sgt baikhati bg peluang kerja kt aku walaupun jwpn interview hrtu sgtla stupido hoho..

aih byk plak bebelan nya..
okeila,nk smbg godek2 twitter fb instagram Line bla3 ciao!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...