Thursday, March 26, 2009

aku akn merindui......

  1. duduk dalam rumah srg2,penuh dgn privacy..owh aku suka bilik pink ku!!!!aku bebas buat ape aku suka dalam umah aku tnp rase waswas(w/pon kdg2 aku terfikir ade stalker ltk camera dlm bilik aku ni gara2 kuar g skola slalu xknci rumah)
  2. last day di takadaisou 6-2-2,bersepah gile2 da time ni,hoho



  3. kappa sushi-sushi 100yen yg bile aku PMS,aku akn sggp pg kedai sushi tu srg2 kol 930malam sbb segan nk ajak wani@neeto,hoho
  4. cinnamon foccacio saizeria-wallaweyyyy my no.1feberet!!roti ni sgt spcial sbb hanya aku n ieyra sahaja yg boley makan roti ni,dak2 len sume xtahan bau serbuk cinnamon tu,tp bg aku,moree cinnamon puhleesshh!:D.oh dan jgk anchovy- bersama -sotong bulat2- pizza,fuuuhhhhh da kecur da ni..apsal?bunyinye aneh?pizza sotong dan ikan masin?haha tp serius sedap woo,cuba korg bt la,pizza base tomato puree kot,pastu ltk ikan masin pastu sotong hiris bulat2,haha,sedaapp!ok next..


  5. wa-pu 116..satu lg kedai makan area rumah ktrg.stiap kali pg kedai ni aku mesti akn order ebi-tamadon,udang panjang yg digoreng dgn breadcrumbs kot,pastu die pecahkan telur,kacau2 masak separuh,letak atas udang td,makan dgn nasi.ltk shoyu skit,bg rase masin2,mmg uuummpphh!!
  6. four seasons in Niigata.eh tak2,3 seasons je kot,sbb nye summer mmg aku cabut lari balik malysia(cet time da panass xhengat donia kt nihon brula trasa sayang rindu malaysia,ish3).haru,natsu,aki,fuyu atau dlm bhs ibunda nye musim bunga,panas,luruh,dan salju,kekeke...musim haru kot paling aku suka...sbb sana sini bunga,trasa ceria je hidup ni bile dpt tgk tulips,bunga raya,and paling penting SAKURA la kan.subhanallah,kalau pergi hanami tu mmg terharu gile ah tgk sakura2,lagi2 kalau sepanjang area river 2 penuh pokok sakura kembang mekar,ouchh sungguh perantauan ku rase,huhu...
  7. aktiviti2 bersama stiap musim.contoh:haru-->hanami,natsu--->hanabi(firecracks),aki---kouyou(mlihat daun2 mohabbatein),fuyu--->SKI sKi SkI dan dating(ngeeee nak jgk!).ble dlm folder com ni,nnt tiap2 tahun aku dpt tgk bandingkan diri aku dgn yg tahun2 lalu,aktiviti sama,gaya dan tempat berbeda,huwaaaa best nye NIHON!!!
  8. crepe niigata yg besarr dan lazatt itu!bile ktrg pergi niigata dgn densha(train),mesti ktrg akan singgah kedai tu dlu b4 balik sbb kedai tu dlm station niigata tu,hurmmm bestnyeee tuna crepe(X_x)
  9. dan yang paling ku akan rinduiii adalah insan2 yg ku sayangiiii yg still stay kt nihon..oh NO,cik fni suda mau balik nihon besok,sedeynyeeee..td br lepas hntr ahonk,faiz,aiman pergi tokyo malam ni,gosh,xkire laki perempuan,sumenye nangis,sgt hiba occay...cikfni pn suda ngs2 sbb terfikir besok(which mean tonite!T_T) turn fni lak....
special messages to:



wani n neeto...thanx sbb layan kerenah segala cikpuan selama 2tahun ni+ in the same time korg respect cikpuan as ur senior.i am the luckiest person to have both of u as my kohais...jangan lupakan semua kenangan sengal2 kite,chouuuu shiawase datta!!tiga serangkai,srg mau pergi,tiga2 xkn pergi.srg marah kt sipolan ni,tiga2 akan kutuk itu polan,hoho bestnye..to,jgn lupe amalkan sgala resepi2 cikpuan,ble 4nen nnt to mst akn lg hebat masak dr cikpuan,hehe..bile korg blk nnt jgn lupa ctc cikpuan,wani,nnt kite jmp kt seremban ye,ngeh3=D..malamni cikpuan xkn pakai makeup,persediaan tuk menangis,kang habis htam mata ku,hehe...sayang wani neeto!!plus kohai baru,ika,wlopon kite sempat bermsra2 3hari,tp ika mmg bestla!nnt jgn lupa jd ayu mcm cikpuan ya,ngeeeeee^-^

zalina...zalina,4 nen kan iro2 arigatou na!!!!gambatte shushoku kt nihon,aku yakin dgn kepoweran nihonggo ko,kacchang je*wink2*ku pasti akn merindui roti jala mu zalina,serius sedapp!juga segala nasihat2,ilmu2 yg pernah ko curahkan kt aku,insyaAllah akn ku igt dan praktikkan,hehe dan jgk ilmu makeup yg aku tgglkan kt ko,harusla sntiasa amalkan!haha...last skali,ehem2 da berpunya nnt jgn sorok2kan ye...sayang ko!!!keep in touch!


baity....kus,hrtu da ade entry special tuk ko,tp kalini sblm last aku balik mesia for good,ko still one year kt nihon,aku nk buat ucapan yg bakal buat aku menangis lagi...kus,aku akn rinduii our gossip time 1pagi~9malam,smp kadang2 vodafone pn jeles ngn kite,trus die matikan fon kite,busuk gile ..apeppon,jaga diri bebaik..wlopon kite xde vdafone,skype,lowrate ym masih ade tuk saluran gossip kite,ngehehe..tp ko mmg lebih dr rakan gossip aku ah,aku sayang ko duh,jgn sedey2 tau kt kansai nnt,kalaula aku dpt naik kt kansai airpot kan best....


2nen-sei(2nd year),USJ!!*innocent je muka kite,huhu*


eju...eju syg,aku xtau ble ko akn baca entry ni..tp aku doakan ko sentiasa kuat,esp for tomorrow,be strong my dear,sorry i couldnt be there for u...never ever give up on everything u have today,always remember"fini sgt care pasal aku,fni sgt syg kan aku,fni tmpt aku mengadu,fni rindu aku,....."jgn lupa msg n call aku kt malaysia nnt...jgn sedih2 tau,aku yakin u`re strong,girl!!





dayana...dayana!!xsangka kakpni da grad,msih terbyg2 kite galak2 kt dorm A1-4 ngn ayu,izyan sume2 la,huhu...tuptap2 last kite jmp kat mie plak hrtu,thanxxx sgt,terharuu gileee dyana naik mie semata2 tuk kakni.dpt gk kite spent time sama2 kt nihon...iro2 arigatou!jg auntie baik2,jugak ajiz!kalau die nakal report dkt kakpni tau!!!hehe muaaaahhx!juga utk yana,thanx layan akak d mie,thanx jgk 'paksa' akak berkarok,haha!takecare:D





n untuk rakan2 ku yg lain,thanx for all the memories!!!aku menyusun 10jari memohon maaf sepanjang perkenalan kite aku ade tersalah kata,terkasar,tergossip,teritu ter ini,sume2 la,dr hujung rambut smpla hujung kaki,halalkan segala makan minum aku..kepada yg bekerja,sama2la kite gambarou menempuh alam shakai-jin,cuakk duh!hhuhu..kepada yg smbung ke peringkat lbh tinggi esp eE yg berjaya smbg master d kyoto university,cikmoon d sydney university,congratess to u!terasa kerdil diriku ini,hehe...gambatte kudasaii!!keep in touch...

























30 march 2009-Sayonara Nippon,im back Malaysia!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...