Thursday, March 12, 2009

tuk baity...



atau lebih mesra ku panggil kus2(:p)

SELAMAT ULANGTAHUN KE 24!!!!!!!

ku rase sungguh unlucky bertuah dapat meraikan ulangtahunmu bersama di mie ini...
semoga surprise td cukup tuk buat kamu terharuu(w/pon drpd gaya kamu td excited je lebih,hoho)


sementara kamu sedang lena tido tu,ku mengambil peluang tuk mencoret sepatah dua kata sebagai kenang2an di hri tua nnt:D
d hr yg bersejarah ni..
aku doakan kamu..
semestinyala dipanjangkan umurnye
dimurahkan rezeki melimpah ruah dan xkemut tukbelanja ape saja yg aku mntk:p
semoga hidupmu sentiasa bahagia dikelilingi org2 tersayang..
semoga semakin hari semakinbertambahla kematangan kita kamu tu..
semoga cepat2 naik pelamin(mmg da xlama da pn kan???)
semoga kamu dapat kurangkan sifat 'ha??hah?ape??' kamu tu,kerap sgt,xelok tuk kesihatan(ye, sebenarnye aku stress asikla kne repeat ayat sama:p)
sifat darah A kamu sgt dikagumi,tp sifat bile makan ade je tumpahtu moga2 dpt diperbaiki,malu kang baju pengantin comot nnt:p(cakap org..hek2)
semoga menjadi isteri+ibu yg mithali(awal sgt ek?haha xpela biar lg brkat skit doa aku ni)

last but not least...
+thanks for being my-always-schweet- friend for almost 6years+still counting..
++thanks for being my dr. love good listener(dr aku bercinta dgn tuuutt smp la skg ngan abg belang,muahaha)
+++w/lopon aku selalu kene marah ngan kau,aiman aku xkisah,aku anggap tu marah2 manja(bluwerrk)
++++aku sayang ko..jgn sedey2 ble aku blk mesia(haha pura2 la sdey weii!)
++++selamanya kawan tau!!!(ekkeke golilak den rs)


ha amacam??sweet x entry aku kalini kus??zaid mst kalah ngan aku kalini:D..again,happy
birthday 2 u friend..


love
mek santek^-^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...