Tuesday, October 14, 2008

mcm2...

omiyage utk 2 org sensei ken9(lab) ku~
(oh aku ade 4 org sensei ken9 sbnrnye,tp kasi kt 2org yg baik ngn aku(yg aku baik?) je,sungguh plh kasih kn,ngeheheh)

..........................................................................

hrini hri pertama persekolahan aku stlh almost 2months kot tgglkan lab tu..perasaan tgglkan lab???saikouu!heavenly in malaysia tnp memikirkan lsg psal nihon atau lbh spesifiknye perkara berkaitan dgn lab...tp ble dr hkg-narita,bahang2 depress lab sudah trasa..tu x termasuk lagi depressed dlm flite buruk,malang gile nasib ktrg kalini(aku&lel)..dhla ktrg dpt seat plg dpn,ktrg da pasrah da..yela kan,dgn screen nye pelik,pas2 meja pn kecikje,rimas gile!xbest!!then,elok je lel berhrp xde org sblh die,terkedek2 pakcik gemok duduk sblh lela,haha,pasrah tuk kali ke-2=D
xckp dgn tu,ble da takeoff tu,nk la tgk movie kan,so tryla kluarkan screen die tu,punyela struggle aku tkn button smbl trik kuar screen tu,tp degil nk mmpos,xnk kuar gk,tension gile hoccay! tgk2 button die tu HANG!!sabo jela...*grrrr*dhla sekeliling makcikpakcik je area ktrg,kecoh sgt..skjp nk kuarkan sling bag drg tu la ,pas2 skjp2 nk smpn blk kt stowage 2,huh,cuba duk diam2,tido ke smp landing kan sng,haihh makcik2...pas2 kan,masa sblm take off kot,ke after tu,blhlak seat blkg ktrg nye oxygen mask nye terkeluar dgn tiba2,haha akuni hek2 gelakkan steward/ess yg sebok nk masukkan blk oxygen mask tu,siap mula2 tmpal plaster biasa je,skali terkeluar lg,las2 drg tmpal sticker besar trus kt ctu,so setella prob tu..tp ku sangkakan panas ke ptg,skali time landing tu...bedebukkk tiga2 oxygen mask kt seat KTRG plak yg terkeluar!!terkejut haku ngan lela!!haha..makcik2 sblh tu pn sebok tnjuk2 kt oxygen mask ktrg yg terjulur kuar cmtu,huhu...smbl2 gelak,ktrg belek2la mask tu,pk2 blk,xpnh lak ktrg tgk oxygen mask ni secara btol2,keh3...time nk trn tu,ktrg jd main attraction la gara2 oxygen mask itu,stiap org yg lalu mst pandang ktrg,glamer la kjp^-^

klo ade gmbr mst lg best kan nk kutuk,tp sbb aku ni bkn mcm obachan yg kecoh tu*bajet sopan-santun*,akupn x bgnla nk ambk camera aku yg dh ter masuk dlm stowage tu,hehehe....
sekadar gmbr hiasan..

kesimpulan:sesape yg blm nek cathay lg,try la,kalau u all lucky,dpt nek flite best sbb frm kl-hkg,flite nye superb cantek*thumbs up*,klo krg luck skt,jdla mcm ktrg,hihi!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...