Saturday, November 22, 2008

7weird things bout me

haiiihhhh,ini gara2 cik na la yg men2 tag plak die,huhu xpe2,cik fni layankan jela..tp kn,setahu cikfini la,cikfini ni xde bt bnd2 pelik ni,rasenye sumeee normalje,mkn mnum mandi tido bergossip,tu je la kehidupan seharian cik fni,sama je cm korg,hoho ape aku da merapik ni pn aku xtau...anyway,sorry la cik na,sbb kan trase diri ini terlalu normal,mmbuatkan tag ni lmbt tuk disiapkan,gomenne(^_~)

7weird things bout me ya.....

1. suka makanan lembik2...cth:nasi yg lembik dan fries yg lembik,haha...kalau masak nasi kt umah srg2,mmg aku sukala lbihkan air,so nasi tu jd lembik,brula aku selera makan,mkn ngan kicap je pn xpe,serius xtpu..agaknye sbb time kecik2 dlu,ktrg(me+mysis+my lil bro) suka sgt buat nasi lembik..nasi yg mama da masak lm rice cooker,ktrg ambik ltk dlm periuk len,tmbh air banyak2,ktrg rebus lg skali smpla nasi tu jd lembik,hoho best2,lama da xbuat^^ha kalau fries lak,aku suka yg lembik2 panjang2,kalau aku goreng sndiri pn cmtula jdnye,pasrah je adik2 aku kne ikut rentak kakak die ni,ngehehe...

2.
bile berckp dgn sesape(esp laki),xsuka pandang direct kt muka/mata drg..hehe org kata kalau ckp kne pndg muka kan,br nmpk kite ikhlas,tp xblhla,rase segan(ha x cayala tu aku ni pemalu sbnrnye),seriusss,ckp pastu nk pandang2 muka lak,xsuka2,nnt die akn pandang usha seluruh muka kite,lg2 time ade jerawat ke ape,mmg xsuke gile ah,huhu....

3.mudah addicted dgn food yg die suka...ha ni pelik gk kot..sbb aku ni kalau da suka mknan tu,aku akn sentiasa mengidam,mkn tiap2 hr bnd sama pn xpe..pnh dlu tetibe addicted ngn ebimayo sushi kt kappa sushi..tiap2 hri rase nk pg,kt mata ni terbayang2 je,pnt kohai aku nk temankan aku,huhu.smp onetime tu,segan ngan kohai,sanggup g srg2,haha pas2 order lak bkn satu piring je,plg tidak 3piring ebimayo tu,nyum3..tp skg da habis da kigen addicted die tu,pg pn jarang2 da,hehe sbb skg sgt gilekan buah 柿(buah kaki dlm bhs melayu ape?????)..satu hari blh habiskan 6biji buah tu,xmkn nasi pn xpe,haha gilak2!


4.sgt ssh nk ctc membe tp bile mmbe yg slalu crik kite tetibe da lama x crik kite,aku akn menganggap drg da lupakan aku,da x igt aku,igt aku time ssh je,etc,pas2 sedey srg2...haha ye2,korg mst x puas ati ngn aku kan,lg2 cik B+rakan2 len yg slalu merungut psal perangai aneh aku ni...hahha xtaula,aku bkn x igt kt korg,stiap masa aku igt korg,cuma aku rs mcm pelikje tetibe nk kol,segan+ pk korg mst bz,sbb2 korg x cri aku,hahahah ini pling aneh kot..tp kepada rakan2ku sekalian alam,jgnla krog rase akuni sombong,sbb aku sbnrnye aneh,krg ctc la aku,pas2 aku blh melayan berjam2,haha,aku just xreti nk start je,ngehehe

5.prefer sms than call,haha pelik kan..lg2 kt nihon ni,dhla kul 1pg-9malam freecall+sms,tp klau aku ttp memilih tuk ber-sms,hihi....dak2ni slalu ckp,koljela sng kan,borak semnit je da habis,kalau sms mau mkn masa 10min br habis cite...ntahla ek,aku rase seronok je tiap kali dpt sms,haha jd sms la aku slalu ye rakan2=D

6.time tido aku depends pd besoknye activity aku start kol bape...kalaula weekend,mmg xyah ckp ah,kompem kol 3,4pg br nk tido,kalau da ngntuk kol 1 pg pn tp xmow tido,huhu..tp kalau weekdays ade klas kol 8,kul 10,11mlm aku da lightoff paksa gak diri tido..padahal x ngntuk pn,tp aku da set mind aku kot,kalau xckp 8jam tido,aku akn bgn dlm prasaan stress,huhu..so,aku rela golek2 kt katil,smbl pejam mata,smpla terlena.hihihi...kesimpulannye,aku nye tido mst 8hrs++(berdisiplin gile aku kalau bab2 tido ni,hoho)

7.sorryy,otak fni suda beku utk berfikir,hihihihi........


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...