Tuesday, May 5, 2009

fobia dgn kisah silamku

eceh,tjuk mcam pernah dirogol je zaman2 silam kan..
bukan bukan,jgn pandai2 nk bt speku,no no no*sambil jari telunjuk digerakkan ke kanan kekiri*

ni ha,aku nk luahkan perasaan aneh aku ni..
da lama da aku perasan,bile bgtau dak2 ni,diorg pelik..
tp pelik sgt ke aku ni??
aku ni kan,paling xsuke bile sesuatu benda yg blh buatkan aku teringat zaman aku kecik dlu..
sebagai contoh la kan:
1)lagu2 rock kapak tangkap leleh segala tu..aku xtaula,aku ni mmg xsuke dgr lagu lama kot,bile aku dgr je lagu tu,aku rase ade satu perasaan yg xbest,senang cite mcm trauma gtu,wahaha tp aku xde mslh pn yg berkaitan ngn lagu2 tu..sbbtu kalau dalam ipod aku,xde de lagu2 lama,sumenye nk up-2-date aje(up-2-date=lagu yg aku tgh layan ar time tu,xkirela lagu tu da lama ke tgh hitz ke)
2)body wash impulse kaler ijau..yg ni plak,bile aku bau je,mesti akn teringat zaman asrama dlu,scipp..sbb aku dlu asikla gune impulse tu,hehe jd skg aku xsuke da sabun tu..pelik kn,org len suke bile igt zaman2 skolah dlu,aku lak terbalik..
3)baru jee berlaku ha..first time gune shampoo kak da,yg dove,pastu tgh shampoo tu,tetibe rase cm familiar je bau cmni,trus teringat zaman matrik la plak..trus teringat kt kolej matrikulasi melaka,bilik pn mcm dalam gua,bgn seawall pagi,tu pn roomate sume da siap nk g kelas,aishhh nape rase xbest??ni bile bau rambut je,tringat matriks,men2 rambut je,bau matrik,mslh jiwa btolla aku ni..

kesimpulannye,aku xsuke igt zaman dlu sbb ble aku pk balik,xmaturednye aku zaman tu,apsalla aku cmtu dulu,memalukan je(bajet skg da matang habis ah!)


haihhh..
jiwa jiwa...
tertekan lak rase minggu ni..
pms nye pasal la ni..
kt kilang lak,boss kepada boss aku sebok duk tanya boss aku,aku da bljar smp byk mane la,aku duk dpn kom pagi2 pn kne sound,x ke menspoil-kan mood riangria aku tu..bknnye aku men game la,aku kene translate bhs jpn 105helai tau a.s.ap,cuba aku kasi ko,ko cuba buat,tgk tahap mane ko mmpu buat,seboook je tau die tu,boss aku kool je,die je yg gelabah pet pet,huh!adelak die mrh boss aku tu,die ckp pagi2 die nk engineer ni duk bhgn mesin tu,ptg br blh nk duk dpn com,eh2 i know la how 2 manage my own schedule,lempang jgk en.X tu!dhla aku je yg kene,kuyen lepak je jalan2 pusing mesin,borak2,xdelak tny boss kuyen tu(oh en.kuyen ni msk sama ngn aku hritu)


ok fni,full stop..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...