Sunday, May 24, 2009

yeayy2 harini cuti!!!
aik?sabtu x cuti ke cik fni???
aah syg,sepatutnye i cuti,tp tetibe je boss suh masuk kerja!
sgt kesian kan..
jumaat petang tu excited gile sbb da terbayang2 hectic week ku akn berakhir hritu,blh rest 2 hari,skali tgh syok2 berangan,boss panggil ckp hr sabtu ade org jopun bertuah smp,so die memerlukan fni yg comel ni di sisi nye,smbil2 buat muka meraih simpati seorang boss dan akhirnye fni yg mmgnye xde choice len terpaksala menyiyakan ajela..lagipun kesian sbb boss ni baik,xsmp ati nk tolak..kesimpulannye,fni memecah rekod diri sndiri iaitu bekerja 7hari seminggu,hoyeaaahhhhhuwaaaaaa!:((
luckily weekend ni cuti 2hari so harini dptla rehat2 golek2 dpn kom,tenangkan otak seketika,luahan ati kt blog seketika..

maa actually ok je kerja wako ni,mmg kerja skrg da banyak sgt smp x menang tangan dibuatnye,ade aje request dr company wako kt japan sana,sbb slagi kitorg x jumpa main cause mold crack problem haritu,selagi tula akn bz cmni.tp aku ok je,dr xtau nk btpe kt kilang tu,baek ade kerja cmni.bak kata en bf,fni ni workaholic orgnye,so sesuaila kt wako tu..

hurmm btol kot,aku ni jns x kisah kerja under org,org suh itu org suh ini,aku blh buat(さすが  ドM la kan:p),tp yg penting harus kene dgn cara,nada menyuruh harusla dgn btol,sbb kalau x,mmg aku akn benci org tu,xikhlas kerja nye.so far,aku blh handle lg la situasi skrg,boss yg aku cite dlm entry dlu tu pn da semakin ok la,sbb aku mcm da paham kot peel c boss tu,ikut jela rentak die tu..

ish ape motif entry ni pn aku da lupe da..ape ek aku nk cite sbnrnye,huhu..
owh aku nk share gmbr2 aku kt wako je sbnrnye,berjela2 la merapiknye...
jeng3.....................

aik ni doctor ke engineer??!haha ni la engineer d wako.xyah pakai camtek2,cantekkan bahgian mata suda=P

ok,meet my new fren,mimi..br umur 20,orgnye manja je,peneman borak2 fni time booring2 OT,haha she`s cool...

middle process..penuh dgn mesin2 n bunyi2 alarm,mcm2 lagu ade,smp terngiang2 dow ble balik rumah..

tu dia jepon2 sebok kaji punca product rosak haritu..baju grey tu la boss saya yg baik,namanye en.suhaimi...

final process..fni nk sgt pakai baju pink tu,tp pink tu tuk bahgian QC:(xkool la pakai baju biru~

org sebok berfikir aku sebok tgkp2 gmbr,haha xpela,org baru,xde pengalaman lg,xde idea pn nk disumbangkan,hehe..


nmpk x pelangi tu????ni time nk g kerja hr sabtu hri tu,trus excited ble nmpk pelangi tu,besar gile,cantekkk!!!tp biasala,camera low quality,hasilnye pn kurang teruja la...










makin hari makin suram je aku rase blog ni..mcm nk tamat riwayat je ,hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...