Tuesday, May 19, 2009

me now nenek?????

a BIG congratulationsssssssssss to my 'dotter',nur sakinah for her newborn baby,Alina on 15 May 2009,alhamdulillah......




cmne kieyn blh jd my dotter??ah ha,salsilah kekeluargaan kitorang hanya student 4Aisyah je kot tau,hehehe tp mmg kieyn ade ayah la kan,euwww,sape ayah kieyn???hahaha ssshhhhhhh rahsia keluarga,xelok heboh2kan,kang habis isteri btl die saman kite,hak3 ,memalukan diri je kalau bukak cite kat cni..
biasala,zaman skola2 dlu,sangap xde boys,smp kan ad yg dating ngan abang2 kantin,hak3 bukan aku ah tapi..sumpah bkn aku!!!haha tp mmg btol2 ade ah,ngan abg2 DM(dewan makan) la,eii xselera aku ngk..

ish3 xsangka eyk kieyn,dolu2 kieyn ni gengster scipp woo dolu2(kalau x,xknla smp kne tukar skola kan,haha.sedey woo,igtlg time kieyn nk kuar skola tu,nangis2 segala,haha budak nakal;p)
tp dlm nakal2 die tu,tgk die yg paling gatal bertuah sbb da jmp jodoh+da dapat baby da pn skg,sungguh bahagia hidup mu kieyn!!happy for u..
tp kitorang x pernh jmp lepas kieyn pindah skola,time kieyn kahwin dlu,aku kt jepang lg,pastu bile aku blik cni,die lak da pg german ikut husband die smbung master kt sana,skrg she's in mesia tp malangnye akulak da start keja,die lak stay kt kl,aishh2 seb bekla ade emel,ym cmnijela selalu..

apepon kieyn,selamat menjadi ibu yg mithali:D

comeylnye anak kamu!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...