Saturday, May 16, 2009

KERJAaA WAKO SANGAAAAAAAATT PENATT!!

(t_t)

KERJA DARI 8PGI SMP 230PAGI

SANGAAATT GILA STRESS!

(T_T)


inila kehidupan aku skrg..
sgt terasa xde life..
harini paling lambat blk sebab ade prob besar kt product,jadi nila hasilnye,smp 2 pagi br dpt balik,tu pn xsettle lagi,confirm org jepon xkn trime bulat2 nye,arghh xe mood nk pk pasal kerja lg..
skg aku sgt rndu kehidupan tido lambat,bgn lambt,godek2 kom,layan desperate housewives,gossip girl,prison break,masak2 ngan waneeto pastu mkn smbl layan mertua vs menantu,curik odessey pergi ronggeng2 kt jusco minami minum air bulat2,borong lingeries kt aimer feel,blk umah smbung golek2 lagi,layan ummi yg tgh buhsan,kdg2 moonyatid/bytikus dgn juicy gossipsnye,bila 1pagi je,menggunakan talian free vodafone tuk berchinta2 i- miss-u u-miss-me-bile-nak-deto-lagi,plan dating 4 next 6mnths,pastu syok sendiri cite srg2,xprnah merungut wlopon en.bf menunjukkan tanda2 "bile-nk-ltk-fon ni-aku-nk-smbg-baca-komik",yg penting fni happyyy!


sekarang...
bgn kul 6 pagi,8 pagi masuk kerja ketung ketang ketung ketang bunyi mesin buat itu buat ini,balik umah da magrib..
mandi2,mkn skit,tunggu isya,solat,tgk berita jap,9 mlm masuk bilik,godek2 tenet jap,ym ngan mr bf,call ym 15min,kul 10 da genkai trus pengsan..


aik,da habis satu hari aku?!
owhhhhhh sgt buhsann!!!
tp...
ni la lumrah manusia,xkan selamanya nk golek2,jd anak raja la wei kalau asik nk org support je!
pastu aku rase sjk aku kerja ni,aku da semakin dewasa+berdisiplin la,haha!
(padahal kt kilang tu perangai cm budak2 ngalahkan operator umur 20thn,dush2)
tp skg msk meeting mst terpinga2 lagi,xfaham isi meeting satu,nk kne translate kt boss2 malaysia lagi ape yg org jpn dlm tv tu ckp(owh kt wako ni stiap hri akan ada tv meeting ngan wakil wako japan)aku ni bab2 chokai(listening) since aaj dlu lg mmg lemah,bt aku terpkir nk g klinik cuci telinga la,kot2 telinga aku tersumbat,haha!








ahad ni kerja?!kyaaaaaaaa!(+_+)tido2...



R.I.N.D.U




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...