Sunday, May 10, 2009

semakin hari semakin sayang

first and foremost,

happy mother`s day to all mommys!!

everyday is a mom`s day..

u`Re da greatestt person!

i love u mama..

hehe sgt ssh nk captured gmbr mama sbb die shy2 cat skt bab2 bergmbr
(anaknye??ikut perangai sapa la agaknye)
tp mama kat kl skrg,terpaksala call,sama aje cm duk nihon,hehe xpe,janji kite ingat kan:)
ok,next...





fni terasa semakin hari semakin sayang kat my cats la..
esp 'garfield' ni..
dahla comeylll mcm garfield pemalasnye..
pastu sejak mama kt kl ni kan,aku yg banyak kasi makann jaga kebajikan kucing2 kt rumah ni,sec. tidak langsung,kucing2 tu da mula bermesra ngan aku..
kalau aku kt blk ni ngadap laptop,dtgla c garfield tu panjat katil pastu gesel2 nk duk kat ats kerusi gak,pastu suruh org belai2 die,alallala comeyllll sgt rase..
akuni kn penyayang orgnye,ble tgk kucing mcm tu,rase nk gigit2 je sbb comeyl sgt,huhu..
tp masiih takutla nk dukung2 kucing tu,belai skit2 bleyla,hehe..
pastu sekarang aku mcm da dpt memahami keinginan kucing2 ku..
bile c 'gebu' tu mengiau2,tanda nye die nk minum air dalam gayung kt toilet la tu..
ahha c 'gebu' tu pelik skit,minum air mst nk dlm gayung kt toilet..
pastu skg anak2 die pn da terikut2 die..
tp aku pelik satula pasal kucing ni.
apsalla diorg suka nk jilat2 kaki aku eh,geliii la..
mcm td c hitam keick tu berbelit2 kt kaki aku nk jilat2,aku berjalan pn die ikut,eii takut,huhu..
peneman fni dkala buhsan godek2 kom

ha tgk,cmnila c gebu ni hari2.kdg2 die ajar anak die mnum air cmni..


next..

semakin hari semakin syg+gerammm dgn anakbuah aku c zhafran tu..
dhla tembammm,pastu buat lak aksi2 comeyl,aishhh xsbr nk dpt anak sndiri!
tp skg die da balik kl da ngan mak die skali,rindu plak kt die..

mama ckp,mama sume ajar anak mama tido mesti kaki peluk bantal.sebabtu aku skg mmg wajib nk tido kne peluk bntal,mengereng cmtu..skg cucu die la plak di ajar,hoho



ok,sekian entry kasih sayan untuk kalini...eh terlupa lak,sorang lagi.......


sang kekasih hatiku yg jauh di mata,dekat d hati..

dengan ucapan,

selamat hari raya wesak

silala pulang ke malaysia..

xkesiankan adindamu ini ke??!!

napela kekanda harus gatal nk cr kerja d nihon tu??

xpela,adindamu merelakan nye kerana semakin hari semakin sayang*kurang ikhlas at the moment*

sob3...



dugaan..
dugaan...
dugaann....




entry berakhir dengan emosi yg murung....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...